traktorer och grävmasiner
hej hopas ni jilar grövmasiner och traktorer lika myke som jag...
Etiketter
fredag
(1)
lördag
(2)
onsdag
(2)
söndag
(1)
tisdag
(3)
torsdag
(1)
lördag 2 januari 2010
ny år
jag har köt 10 raketer och min bror gabbe sköt 10 raketer och en bomb och samme sköt också 10raketer vi hade jete roligt dom sista minutrana på 2009 nog om de nu är det 20010
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
grävmasiner vilken ferg är vanligast tyker du??
Leta i den här bloggen
vilken färg är vanligast på en traktor???
Bloggintresserade
Bloggarkiv
▼
2010
(10)
▼
januari
(10)
hotell
vatten
hemma
hej
hej
hej
hej
hemma
ny år
bloogen och traktor
Om mig
Adam
Kungsör, södermaland, Sweden
Jag heter Adam och är 10 år och jag elskar skolan.
Visa hela min profil
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar