Etiketter

lördag 2 januari 2010

ny år


jag har köt 10 raketer och min bror gabbe sköt 10 raketer och en bomb och samme sköt också 10raketer vi hade jete roligt dom sista minutrana på 2009 nog om de nu är det 20010













































































































































































































































































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar