Etiketter

torsdag 7 januari 2010

hotell


I morgon ska vi åka till örebro och ska såva på hotell från fredag till söndag vi har 20 meter till ett badhus som jag inte kommer i håg vi har frukost melan 7-10 sen på tisdag börjar skolan detska bli jete kul att se skolan i gen sen vi hade skolavslutning 2 dar inan julafton fast då var jag skuk det ska bli jete spenande att åka på hotell för första gongen sen hopas jag att jag komer flyga för första gonen på riktigt inan jag är 18år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar