Etiketter

lördag 2 januari 2010

bloogen och traktor


denhär traktorn är veldit fin men det är inte det vi ska skriva om men det handlar om att jag adam har jort en ny bloog hopas alla som titar in komer jila min nya bloog om ni jilar min bloog så kan vi kola om ni har non kompis som jilar traktorer och grävmasiner men om ni inte kommer på non så kan ni bereta endå så karnse bärjar jila traktorer eller grävmasil man kan säkert lära sej en och ett annat jag har en annan bloog också den heter cykelbloog tror jag men den handlar om tåg men den vart inge bra så jag jorde en ny bloog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar