Etiketter

torsdag 7 januari 2010

hotell


I morgon ska vi åka till örebro och ska såva på hotell från fredag till söndag vi har 20 meter till ett badhus som jag inte kommer i håg vi har frukost melan 7-10 sen på tisdag börjar skolan detska bli jete kul att se skolan i gen sen vi hade skolavslutning 2 dar inan julafton fast då var jag skuk det ska bli jete spenande att åka på hotell för första gongen sen hopas jag att jag komer flyga för första gonen på riktigt inan jag är 18år.

onsdag 6 januari 2010

vatten


det är så kalt så vi har inget kalvatten sen har vi begrensat med varmvatten så vi försöker tina ledningarna så vi kan använda så vi har både kalt och varmt vatten nu kom morfar och ska försöka att få igong vattnet i gen sen ska vi fråga om marcelo & matteus om dom får såva här i kylan vi får se hopas morfar får i gong vattnet anars får vi vel såva non anan stans hos en kompis eler notvi får se

hemma


här det fort farande jete kalt så vi är i gabbes rum i dag komer regina och henes 2 söner vi får se om dom vil komma hit när det är så kalt det är inte och min lille bror sejer att han önskar sej att jag ente fansoch att jag dog och att jag inte ens skule vara på tenkt.

tisdag 5 januari 2010

hej




nu har jag set albin och jenget 2 den var lite sodär men den var veldit spenande men den var helt okej det var jete roligt här hema är det kalt ute är det 30- är ine där nere är det 9 + bara så vi har det jete kalt så nu liger jag samme och mamma i gabes rum samme kolar på batman

hej


nu ska jag visa alla hemsider jag jilar http://www.habbo.se/ och http://www.jesper.nu/ och http://www.spela.se/ och http://www.google.se/ och http://www.youtubt.com/ och http://www.tv4.se/ och http://www.tv4+.se/ och http://www.disnicanol.se/ så nu vet ni vilka hemsider jag adam som är 10 år är ine på för hemsider när han har tråkit så nu vet ni de

hej


i dag ska vi kola på albin och jenget2 det ska bli jee spenande sen hopas jag att vi ska åka dragspels buss sen ska jag åka hemm då komer gabbe och ängla ni ska bara veta hur kul det är att blooga jag tyker att ni ska gå in på http://www.blooger.com/ och skapa en egen bloog och blooga selv ne nu ska jag gå och kle på mej

söndag 3 januari 2010

hej



Nu har jag och min bror jort en habbo gube på http://www.habbo.se/ sen jik vi ut och jag åkte bob och han åkte snövbård som vi fick av mormor föra året sen åkte samel då ramla samme in i en snö driva och jick in men jag stana kvar då losades jag att jag hade ramlat men från mormors fönster hon såg inte heler att jag åkte så hon jick ut och hon jick på det sen jick vi in och min lille bror badade men nu åker han på rumpan det går till så att man blöter en rakstreka sen så holer man fast sej i toaleten sen spener man föterna mot sen när man siter fast odentligtså sleper man hendena då åker man en bit hej på