
Nu har jag och min bror jort en habbo gube på http://www.habbo.se/ sen jik vi ut och jag åkte bob och han åkte snövbård som vi fick av mormor föra året sen åkte samel då ramla samme in i en snö driva och jick in men jag stana kvar då losades jag att jag hade ramlat men från mormors fönster hon såg inte heler att jag åkte så hon jick ut och hon jick på det sen jick vi in och min lille bror badade men nu åker han på rumpan det går till så att man blöter en rakstreka sen så holer man fast sej i toaleten sen spener man föterna mot sen när man siter fast odentligtså sleper man hendena då åker man en bit hej på


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar